Ko med čakanjem na avtobus pomisliš na zelenico in gnojilo za travo

Čakam mestni avtobus. Čez cesto pa je zelenica, ki jo pravkar škropijo. Res smo tistega vročega meseca, ko sem zares pomislila, da bi se postavila pod tisto pršilko, ki zaliva travo. Vendar ko sem svojo idejo še enkrat premislila ,da bi mogla it z mokrimi oblačili na avtobus, sem nekako spremenila mišljenje in začela razmišljati zakaj sploh škropijo travo. Prav tako se mi je porajalo vprašanje ali za to mestno travo uporabljajo tudi gnojilo za travo. Glede nato, da je zelenje in pa da so okolijski vidiki urbanega okolja danes zelo pomembni, imajo mestni vrtnarji sigurno kar nekaj izzivov za popolno travo. Tako sem skoraj prepričana da uporabljajo gnojilo za travo. Mislim da je to pomembno predvsem za zmanjšanje negativnih vplivov ki so v mestnih okoljih, ki vplivajo na mestne zelenice. Tukaj lahko naštejemo onesnaženost zraka, pomanjkanje naravnih virov, saj je ta v mestnih središčih zelo omejena. In pa tudi urbanizacija velikokrat vodi v degradacijo okolja in izgubi raznovrstne kakovosti zemlje in okolja za rastline. Zato pa menim da je gnojilo za travo tukaj zelo pomembno.

Prav zaradi mestnih razmer, menim da posegajo z različnimi vrstami gnojil, saj ni na vseh mestnih površinah isto. Kar pa gre za kar veliko mesto, in je gnojilo za travo verjetno zelo uporabljeno bi bilo sodelovanje z lokalnimi organi in uporabi takšnih gnojili na mestnih zelenicah sigurno usmerjeno z najboljšimi praksami. Tako tudi ne dvomim da vsi tej mestni vrtnarji se zelo dobro spoznajo tudi o uporabi takšnega gnojila. Pravzaprav se spomnim, ko mi je znanec razlagal prav nekaj o temu, da gnojilo za travo zelo izboljša zdravje in videz mestnih zelenic. Zares si ne predstavljam da bi naša občina imela suho in rjavo travo. Ali pa da te sploh ne bi bilo. No vsekakor je bilo prijetno gledati tisti pršilec, med tem ko sem čakala avtobus, ki je sedaj že dobrih deset minut zamujal. …

Končno nova fasada v našem bloku

Naš blok je že na zunaj deloval zelo staro in fasada je na določenih mestih praktično odpadala. Poleg vizualne podobe stavbe iz sedemdesetih je bila tudi izolacija tako slaba, da včasih na vetrovni dan našega stanovanja nismo mogli ogreti. Še posebej zato, ker je mansardno stanovanje, čisto na vrhu in dvignjeno nad vsemi in tako ima tri zunanje stene. Ko se je začelo govoriti o novi strehi in da bo poleg tudi nova fasada, mi je srce zaigralo in komaj sem čakala sestanek hišnega sveta. Končno smo se sestali in bili enotni, da je potrebna prenova z dobro izolacijo. Vendar se je dobra izolacija soglasno potrdila samo za predela fasada medtem ko smo bili za dobro izolacijo na strehi seveda samo trije, ki živimo v stanovanjih na vrhu.

Potem je trajalo še nekaj mesecev, da smo dobili vse ponudbe in izbrali katera bo najbolj primerna fasada za naš blok in tako so se dela spomladi končno pričela. Podjetje, ki je prenavljalo je bilo tako prijazno, da je uredilo vse potrebno za premikanje klimatskih naprav ter prenove balkonov za tiste, ki smo želeli. Kakšna dva meseca smo bili na gradbišču in med tem smo stanovalci še izbirali kakšne barve naj bo naša fasada naslednjih verjetno dvajset let. Nekaj nas je bi za modre in zelene pa smo na žalost končali s klasično marelično, breskev ali losos barvo, tako kot je večina stavb okoli.

Sedaj nas že tri poletja in zime obdaja nova fasada in povem vam da je razlika v toploti izjemna. Poleti dejansko nismo imeli prižgane klime in sploh ne vem, če še deluje. Pozimi pa veselo ugašamo radiatorje, ker je resnično zelo toplo. Tako nam je nova fasada prinesla tako odlično izolacijo, da so se stroški ogrevanja zmanjšali za več kot polovico in ravno tako sploh nimamo več poračunov za elektriko, ki bi jo poleti porabili za hlajenje. …

Naročanje foto platen je res zelo zabavno, ko imaš neko idejo

Ko se je rodila moja prva nečakinja sem imela res zelo lepo idejo, kaj bi lahko podarila svoji sestri. Moja sestra je bila tik pred porodom in jaz sem se začela spraševati, kaj bi lahko podarila. Glede na to, da je bila res zelo navezana na vse slike svoje nosečnosti, sem se seveda odločila, da bom nekaj naredila s temi spomini. Hotela sem ji nekako njeno sobico urediti s temi slikami. Seveda je imela za mojo nečakinjo pripravljeno zelo lepo sobico, a nekako je bila pusta, saj v njej še ni imela nobenih fotografij. Ravno zato sem se odločila, da si bom eno steno prilastila kar sama. Začela sem brskati po spletu in sem našla naročanje foto platen. Naročanje foto platen mi je kar naenkrat vzbudilo res ogromno idej. Začela sem brskati po svoji galeriji in iskati vse možne slike moje sestre, ko je bila noseča. Ko sem našla vse slike, sem jih seveda zbrala v neko mapo ter jih poslala v naročanje foto platen. Tam so mi seveda povedali, kako veliko platno bi lahko naredili, potem pa sem se jaz odločila, da bi rada, da je vsaka slika na svojem platnu.

Hvala bogu niso res nič komplicirali in to mi je bilo zelo všeč, saj sem hotela, da je to darilo res perfektno. Naročanje foto platen je bila tako res najboljša ideja, ki sem jo kadarkoli imela. Ko je moja sestra končno rodila in ko sem spoznala svojo nečakinjo, sem res komaj čakala, da obe 2 prideta domov in da vidita to sobo, ko sta obe prišle domov, je bila moja sestra res zelo čustvena, ko je videla to sobo. Vse slike so ji bile zelo všeč in kar naenkrat je pogrešala vso svojo nosečnost. Po ena strani nisem vedela, kako dobra ideja je bila to, a na koncu se mi je sestra res zelo lepo zahvalila in je rekla, da je to najlepše darilo, ki ga je kadarkoli prejelo. Bila sem zelo vesela, da sem jo lahko nekako polepšala in popestrila to njeno sobico za svojo hčerkico.

Srbeče lasišče in izbira pravega šampona

Kaj točno se dogaja, ko vas muči srbeče lasišče? Si lahko pomagamo sami ali pa je bojše poiskati strokovno pomoč?

Sama se opazila, da me je začelo srbeti lasišče in najprej me to ni motilo. Po določenem času pa je postalo precej moteče, ker sem bila zaradi tega nervozna. Tako sem se odločila, da preverim na spletu zakaj do tega pride. Najprej sem spoznala, da če je moje lasišče srbeče to pomeni, da je suho. Tega res nisem pričakovala in tako sem vedela, da bom morala nekaj narediti.

Prebrala sem si vzroke za srbeče lasišče:

• starost,
  • fizična in čustvena obremenitev,
  • lahko vpliva temperatura in letni čas,
  • slaba prehrana in kajenje,
  • zdravila,
  • onesnaženo okolje,
  • napačna izbira šamponov, mil, balzanov.

Na koncu sem ugotovila, da bi lahko imela srbeče lasišče zaradi nepravilno izbrane šampona ali pa se je to zgodilo zaradi mojih let. V glavnem sem spoznala, da bom morala na pregled lasišča. To je najboljša rešitev, da bom lahko izbrala pravilno nego za moje srbeče lasišče. Seveda mi ni bilo fajn, kajti vedela sem, da bom zapravila kar nekaj denarja, da bom pozdravila srbeče lasišče. Vendar sem vedela tudi to, da tako ne gre več naprej. Moje lasišče je potrebovalo pravilno nego, nekaj delam narobe. Upam, da čimprej ugotovim, kako naprej in kako bom rešila to težavo. Upam tudi, da ni kaj preveč narobe in da bom težavo čimprej tudi rešila. Ni mi prijetno, ko me lasišče srbi v službi ali pa kje drugje v javnosti. Imam občutek, da bi to lahko vplivalo na mojo samopodobo in tega si ne želim. Tako vem, da moram srbeče lasišče čimprej rešiti in zato bom naredila vse potrebno.

Pregled lasišča pa bo prva stvar, ko bom izvedela kako naprej in kako bom pravilno pozdravila svoje lasišče. Upam samo, da bom s pravilno izbranim šamponom rešila v kratkem času. …

Nisem vedela, da obstajajo čevlji za jadranje

Lansko leto so si naši družinski prijatelji kupili jadrnico, ki so si jo že dolgo želeli. Navdušeni so bili kot majhen otrok, ko dobi novo igračko. Jadrnico smo si na njihovo povabilo ogledali in nazdravili na srečno plovbo. Včeraj me je prijateljica Vesna poklicala in rekla, da nas vabijo, da se jim avgusta pridružimo na jadranju ob Jadranski obali. Dogovorili sva se, da se danes dobimo pri nas na večerji, da dogovorimo podrobnosti o skupnem dopustu. Pripravila sem okusno večerjo in pogovor je stekel. Med drugim nam je njen mož Peter razložil, da so čevlji za jadranje zelo pomemben dodatek na jadrnici. Dejansko sem prvič slišala, da čevlji za jadranje sploh obstajajo, zato sem bila prepričana, da se šali z mano. Peter je namreč velik šaljivec, vendar je tokrat ostal presenetljivo resen.

Čez nekaj časa sem ga ponovno vprašala ali res obstajajo prav posebni čevlji za jadranje. Nasmehnil se mi je in mi razložil, da ja. Povedal mi je, da je pomembno, da imajo čevlji za jadranje nedrseč podplat, kajti na krovu jadrnice je lahko mokro in spolzko. Prav tako, naj bi bili kljub toplemu vremenu zaprti čevlji. To pa zato, ker se lahko zaradi številnih vrvi, ročajev in škripcev na krovu lahko spotakneš in imaš bolje zavarovano nogo pred udarci in zlomi. Dorekli smo še druge zadeve, pojedli večerjo in ugotovila sem, da se veselim avgusta, saj bo to moje prvo jadranje.

Naslednjega dne sem odšla v specializirano trgovino z navtičnimi pripomočki. Še vedno malo v dvomih sem vprašala prodajalko ali čevlji za jadranje res obstajajo. Nasmehnila se mi je in rekla, da me razume, kajti dokler ni delala v tej trgovini tudi sama ni vedela za njih. Vzela si je čas, mi razložila kakšne imajo in mi pomagala izbrati prave. Dogovorila sem se, da naslednji dan pripeljem še moža in hčerko. Sedaj, ko bomo polno opremljeni upam, da nas bodo prijatelji večkrat povabili s sabo.…

Večer za komedijo

Na oglasni deski sem opazila reklamo, da bo v našem mestu dobra komedija. Vedno najprej povabim moža, tokrat pa sem se odločila, da pred nakupom kart pokličem prijateljico. Prijateljici sem povedala za katero komedijo gre in jo vprašala, če bi jo šla gledat. Bila je vesela mojega klica, še posebej pa je bila vesela, ko sem jo povabila na komedijo.

Tako sem kupila karte in komaj čakala, da pride vikend in da greva na komedijo. Ker ima vsaka svoje življenje, se ne vidiva tako pogosto. Ni nama v navadi, da bi se poklicali in klepetali. Enostavno vsake toliko ena drugo povabiva na kakšni dogodek ali kavico. Tokrat sem jo presenetila jaz in jo povabila na komedijo.

Čeprav sem vedela, da je dobra komedija, me je malo skrbelo, če bo komedija všeč tudi njej. Ta dan sva se dobili malo prej, da sva lahko malo poklepetali, ker si vseeno poveva veliko stvari. In ker se nekaj časa ne vidiva, se kar nekaj nabere. Potem pa sva šli na komedijo.

Večer za komedijo

Že dolgo se nisem tako nasmejala, kot sem se tokrat. Tudi moja prijateljica se je smejala do solz. Tako dobre komedije pa še ne. Če bi bila še enkrat v našem kraju, bi jo šla gledat še enkrat. Tako dobra je bila. Igralci so bili dobri in smešni. Obe sva bili navdušeni, kako dobro so speljali vso predstavo, čeprav jim je nekaj ponagajal oder. Tako sva spet preživeli en lep večer skupaj. Na koncu, ker sva se imeli tako dobro, sva se odločili, da greva še na eno pijačo in malo poklepetava. Včasih človek potrebuje klepet, ker spozna, da mogoče stvari niso takšne, kot pa si sam pričakoval. …

Nakup nove kuhinje je zelo popestril našo stanovanje

Že kar nekaj časa smo sedaj nameravali opraviti nekolikšno prenovo naše kuhinje. To pa zato, ker je bila naša kuhinja, že odkar smo se vselili, nekoliko zastarela, ter je tako izgledala nekoliko neprimerno glede na ostale prostore v našem stanovanju. No zato pa je sedaj že bil res čas, za to prenovo kuhinje.

Zato pa smo se odpravili v par trgovin s pohištvom, kjer smo iskali kuhinje. Nameravali pa smo kupiti praktično celo novo kuhinjo, torej vse nove elemente in pa podobno. Poleg tega pa smo morali tudi zamenjati tla, oziroma kupiti nov topli pod in pa tudi prepleskati stene, saj smo želeli v kuhinjo dodati nekaj nove barve.

No najprej pa smo se osredotočili na nakup kuhinje, kjer smo iskali razne modele, tako da bi bila velikost primerna za prostor, ki ga imamo na voljo. Na srečo pa smo našli kar nekaj kuhinj, ki so bile primerne za naše stanje prostora, kar pa nas je zelo razveselilo, saj smo imeli relativno malo prostora v kuhinji in smo zato mislili, da ne bomo našli nekaj veliko različnih opcij.

Nato pa smo se le odločili za eno kuhinjo, ter smo tako opravili ta nakup. Sedaj pa je bil čas za inštalacijo naše nove kuhinje in pa še za nekaj drugih opravkov, ki smo jih našteli prej. Zato pa smo se še odpravili v nakup za nov topli pod, kateri bi zelo lepo pasal zraven naše nove kuhinje. Za konec pa smo še prepleskali stene, kar pa je dalo prostoru čisto novo vzdušje. Pika na i pa je bila, ko smo v kuhinjo spravili še vse nove elemente, ter je tako prenova naše kuhinje bila končno končana, za kar pa smo bili zelo veseli.

Tako pa izgleda prostor sedaj kot nov, ter se tako nekoliko bolje prilega k ostalim prostorom našega stanovanja.…

Foto stojnica in nepozabna žurka

Ljudje potrebujemo vsake toliko sprostitev in prav je, da imamo prijatelje s katerimi lahko gremo na zabavo. Tokrat je žurko za svoj rojstni dan organiziral moj najboljši prijatelj in lahko rečem, da je bila foto stojnica v centru pozornosti. Nikoli še nihče ni videl v živo foto stojnice, zato je bilo še toliko bolj zabavno.

Ko sem prišel na zabavo, se je prijatelj hotel slikati z čisto vsemi. Tako so padale različne grimase in poze, foto stojnica pa je poskrbela za fantastične slike. Le zakaj že tudi sam nisem imel foto stojnice, ko sem praznoval rojstni dan, kajti ne morem vam povedati, kako zabavno je bilo. Najbolj pa je bilo smešno ravno to, da je foto stojnica poskrbela za slike preko celega večera. Potem si lahko predstavljate, kakšne so bile slike na začetku, ko se je zabava šele začela in kakšne so bile na koncu, ko so ljudje odhajali domov. Da ne bo pomote, tudi jaz sem na zadnji sliki tako smešen, da se še danes tej sliki nasmejim.

Prijatej je tako zbral kar nekaj slik, ki jih je naredila foto stojnica in naredil album. Nora zadeva. Prvič na žurki ljudje niso uporabljali telefona, ker je foto stojnica poskrbela za slike in zabavo. Pozabili so na telefon, ker ni bilo potrebe po slikanju. Kadarkoli  se je kdo želel slikati, je šel pred foto stojnico in slika je bila narejena.

Foto stojnica in nepozabna žurka

Danes vem, da bo ta foto stojnica še sigurno na kakšni naši zabavi, ker je res zakon. Tako se ohranjajo spomini, ki so pristni in niso slike na telefonu, ki jih lahko brišeš in se slikaš 100 krat predenj ti je katera slika všeč. Te slike so unikatne, smešne, zabavne in predvsem spominske. Še dobro, da je foto stojnica zdržala naš večer, ker je bila pogosto uporabljena, saj je bilo vse skupaj zelo zabavno. …

Nakup robotske kosilnice mi je prihranil ogromno časa

Kar nekaj časa sem imel doma težave s tem, da se mi skoraj nikoli ni dalo pokositi naše terase. Ker imamo kar veliko teraso in pa veliko travnate površine okoli hiše, je košnja trajala par ur, tako da mi je to delo predstavljalo kar nekaj muk.

Tako pa sem začel iskati alternativne načine, kako bi se lahko nekoliko znebil tega dela. Nato pa so mi na misel prišle robotske kosilnice. Te bi mi lahko kar konkretno olajšale delo, saj ga praktično ne bi imel. Zato pa sem resno začel razmišljati, če bi res investiral v robotske kosilnice, da bi si olajšal to delo.

Zato pa sem si začel malo ogledovati različne robotske kosilnice, da bi videl, kakšne so različne ponudbe. Tako pa so me ponudbe zelo navdušile, ter sem nato prišel do zaključka, da si bom res privoščil robotsko kosilnico.

Nakup robotske kosilnice mi je prihranil ogromno časa

No nato pa sem jo le dobil, saj sem jo naročil, ter sem tako moral počakati nekaj časa, kar pa me je zelo navdušila. Nato pa sem začel malo raziskovati različne funkcije, ki so jih imele robotske kosilnice. Nato pa sem na telefonski aplikaciji naredil mrežo, oziroma pot, kjer bo nato robotska kosilnica morala pokositi, kar pa je bilo zelo enostavno. Tako pa sem lahko nato robotsko kosilnico začel na telefonu, preko aplikacije, ter začel delati kakšno drugo opravilo, saj je robotska kosilnica delala povsem sama. Če pa se je vmes spraznila, torej da se ji je izpraznila baterija, se je robotska kosilnica “usedla” nazaj na polnilno postajo, ter se napolnila, tako da je lahko nadaljevala delo.

Tako pa mi je robotska kosilnica prihranila kar nekaj časa med poletjem, ko mi trava raste zelo hitro, ter mi je bil ta nakup tako zelo všeč in ga niti malo ne obžalujem. Prav tako pa ima moja robotska kosilnica ogromno različnih funkcij, ki pa naredijo njeno delovanje tako še toliko boljše.…

Rdeče begonije so krasile balkon

Imam hišo z velikim lesenim balkonom. Rada imam cvetje v okolici hiše in na balkonu. Letos sem si izbrala begonije v rdeči barvi. Te rastline so bile primerne za moj balkon, ki je bil na precej senčni legi. Ker begonije niso zahtevne, jih je z lahkoto negovati. Ne potrebujejo veliko zalivanja. Odmrle cvetove pa je potrebno redno odstranjevati.

Spomladi, nekje na začetku meseca maja, posadim begonije v lončke in korita. Potem jih dam na balkon, tako da je nameščeno dvanajst korit. Okolica hiše pa je večina zasajena z zelenjem. Na eno strani raste cipresa, na drugi strani pa imem prelepo brezo. Za travnato površino skrbi robotska kosilnica. Na enem mestu imamo tudi ribnik. V njega smo posadili lokvanj. V okolici ribnika rastejo vrbe. Na sredini pa je zgrajena lesena hišica, ki predstavlja dom račkam. Tudi na tem delu je prekrasno. Postavljena je majhen lesen vikend, ki ima dva okna. Tudi na ta okna smo dali begonije, ki lepo krasijo vikend. Te rože res celo poletje lepo cvetijo. Nikjer se mi niso posušile ali pa da bi dobile kakšno bolezen. Čeprav je bilo letos res veliko dežja in je balkon narejen tako, da so rože ravno na dežju- Nekoliko joh zaštiti nadstrešek, vendar so begonije vseeno pri vetru in dežju izpostavljene vremenskim razmeram. Ker je bila letos tudi rahla toča, sem mislila, da jih bo vse uničilo. Vendar je nadstrešek ravno toliko zaščitil rože, da niso bile poškodovane. Tudi drugi pridelki so v večini ostali. Kajti na vrtu imamo še zelenjavo, kot je paradižnik, solata, blitva, fižol in peteršil, vendar je ostalo celo. Samo sončnice je veter podrl. V gozdu pa nekaj dreves, kot so hrasti in oreh.

Tudi naslednje leto si bom dala begonije na balkon. Priporočala sem jih tudi svoji mami, ki se ni mogla odločiti kakšne rože bi imela.…